++.
  INTERNET
 :
  |    

/

, . /

++.

 
... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 

template <class T> class List

{ private:

List<T> *next;

T *data;

public:

List(T a);

~List();

void Insert(T a,int pos); //

T* Get(int num); };//

template <class T> List<T>::List(T a)

{ next=NULL; data=new T; *data=a; }//

template <class T> List<T>::~List()

{ delete data; if(next!=NULL) delete next; }//

template <class T> void List<T>::Insert(T a,int pos)

{ List<T> *p=this,*q;

while(pos-->0&&p->next!=NULL) p=p->next; //

q=p->next;

p->next=new List<T>(*p->data); //

*p->data=a; //

p->next->next=q; } //

template <class T> T* List<T>::Get(int num)

{ List<T> *p=this;

while(num-->0&&p->next!=NULL) { p=p->next; }//

return p->data; }

void main()

{ List<int> a(10); //

a.Insert(13,1);a.Insert(33,2); //

int i=*a.Get(1); } //

//----------------------------------------------------------------------------

// 5.

// 2.

// 1. .

template <class T> class List

{ private:

List<T> *next;

T data;

public:

List(T a);

~List();

void Add(T a); }; //

template <class T> List<T>::List(T a)

{ next=NULL; data=a; }//

template <class T> List<T>::~List()

{ if(next!=NULL) delete next; }//

template <class T> void List<T>::Add(T a) //

{ if(next==NULL) //

{ if(a>data) next=new List<T>(a); else

{ next=new List<T>(data);

data=a; } } else

{ if(a<data) //

{ next->Add(data); //

data=a; } else

if(a>data&&a<next->data) //

{ List<T> *p=next;

next=new List<T>(a); //

next->next=p; } else

next->Add(a); } } //

void main()

{ List<int> a(10); //

a.Add(5); a.Add(11); a.Add(3); }; //

//----------------------------------------------------------------------------

// 5.

// 2.

// 2. .

template <class T> class List

{ private:

List<T> *next;

T data;

public:

List(T a);

~List();

T FindMin(); //

void Insert(T a,int pos); }; //

template <class T> List<T>::List(T a)

{ next=NULL; data=a; }//

template <class T> List<T>::~List()

{ if(next!=NULL) delete next; }//

template <class T> T List<T>::FindMin()

{ T tmp=data; //

List<T> *p=this->next;

while(p!=NULL) //

{ if(p->data<tmp) tmp=p->data; // -

p=p->next; }

return tmp; } //

template <class T> void List<T>::Insert(T a,int pos)

{ List<T> *p=this,*q;

while(pos-->0&&p->next!=NULL) p=p->next; //

q=p->next;

p->next=new List<T>(p->data); //

p->data=a; //

p->next->next=q; } //

void main()

{ List<int> a(10); //

a.Insert(3,1); a.Insert(9,2); //

int k=a.FindMin(); }; //

//----------------------------------------------------------------------------

// 5.

// 2.

// 3. ( ).

template <class T> class List

{ private:

List<T> *next;

T data;

public:

List(T a);

~List();

void Sort(); //

void Insert(T a,int pos);}; //

template <class T> List<T>::List(T a)

{ next=NULL; data=a; }//

template <class T> List<T>::~List()

{ if(next!=NULL) delete next; }//

template <class T> void List<T>::Sort()

{ for(List<T> *p=this;p->next!=NULL;p=p->next)

for(List<T> *q=p->next;q!=NULL;q=q->next)

if(p->data>q->data) //

{ T tmp=p->data; p->data=q->data; q->data=tmp; } } //

template <class T> void List<T>::Insert(T a,int pos)

{ List<T> *p=this,*q;

while(pos-->0&&p->next!=NULL) p=p->next; //

q=p->next;

p->next=new List<T>(p->data); //

p->data=a; //

p->next->next=q; } //

void main()

{ List<int> a(10); //

a.Insert(155,1);a.Insert(77,2); //

a.Sort(); } //

//----------------------------------------------------------------------------

// 5.

// 2.

// 4. -

template <class T> class List

{ private:

List<T> *next;

T data;

public:

List(T a);

~List();

List<T>*Search(int num);

T FindBin(T key);

void Insert(T a,int pos); }; //

template <class T> List<T>::List(T a)

{ next=NULL; data=a; }//

 
... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 


Copyright © 2005—2007 «RefStore.Ru»